• 22-09-2025, 20:06:08
    #1
    Ali Koç, 7 yılın ardından başkanlık koltuğunu Sadettin Saran'a bıraktı. Yapamadıkları o kadar çoktu ki gitmesine kimse üzülemedi. Ancak yine de içi buruk bir tayfa vardı, biz de onları unutmadık... Buyrun efendim Ali Koç sad edit:

    https://www.youtube.com/shorts/jiUEqQNqZsU
  • 22-09-2025, 20:12:00
    #2
    Hayırlı olsun