Hepsinin premiumu sizde var mı yoksa tek bir araç mı kullanıyorsunuz? Ben prompt sıkıntısı yaşıyorum derdimi anlatamıyorum, gpt'ye promptu yazdırıyorum yine istediğim gibi çıkmıyor.
Toplu cevaplayim, hepsinin premiumu yok olduğu zamanlar oldu ama bu sıralar deneme hesapları kullanıyorum, gpt kısmında manuel düzeltmeler gerekebiliyor öyle kullanıyorum.
Gelir kısmını ben de merak ediyorum fakat geçmişe dönük izlenmelerden bir gelir gelmiyor açıldıktan sonra gelen izlenmelerden bekliyorum ilerde fakat büyük meblağlar olmaz shorts ve TR olduğu için, araştırmalarım bu yönde söylüyor.
İlk kanal denemem ve herhangi bir eğitim almadım, teşekkür ederim.