• 02-12-2024, 18:02:33
    #10
    atiii01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle tebrik ederim. uzun süredir ben de youtube a başlamak istiyordum fakat video çekmeden çok edit kısmı gözümü korkutuyordu ama siz başlamışsınız. Şuanlık süreç sizin için nasıl gidiyor çekimler için ne kullanıyorsunuz edit işini nasıl yapıyorsunuz vs. bir de şu cesaret işini nasıl çözüyoruz hehehe
    hocam iphone 11 kullanıyorum çok edit gerektiren içeriğim yok ama capcut kullanıyorum şimdilik çok teşekkür ederim. Cesaret işi açıkcası benide korkutuyordu ilk gün çok çekinerek başladım insanlar garip garip bakıyor bazen ama ikinci gün aldırış etmeden çekmeye devam ettim daha rahat oldu ve alıştım Sizde beklemeden başlayın çok küçük izlenmeler geliyor izlenmeler arttıkça keyif verecektir.
  • 02-12-2024, 18:15:44
    #11
    digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iphone 11 kullanıyorum çok edit gerektiren içeriğim yok ama capcut kullanıyorum şimdilik çok teşekkür ederim. Cesaret işi açıkcası benide korkutuyordu ilk gün çok çekinerek başladım insanlar garip garip bakıyor bazen ama ikinci gün aldırış etmeden çekmeye devam ettim daha rahat oldu ve alıştım Sizde beklemeden başlayın çok küçük izlenmeler geliyor izlenmeler arttıkça keyif verecektir.
    Hocam tebrikler tekrardan umarım bu azimle devam edersiniz, bakalım belki biz de başlarız
  • 02-12-2024, 21:08:52
    #12
    En büyük cesaret başlamak. Millette beğenilmeme korkusu var. Yakışıklı ya da güzel olmaya gerek yok, faydalı, bilgi içerikli paylaşımlar yapılıyor mu o önemli. Yoksa kimse kimsenin kara kaşına, kara gözüne bakmıyor içeriğin kalitesine geliyor. Başarılar.