Hocam öncelikle tebrik ederim. uzun süredir ben de youtube a başlamak istiyordum fakat video çekmeden çok edit kısmı gözümü korkutuyordu ama siz başlamışsınız. Şuanlık süreç sizin için nasıl gidiyor çekimler için ne kullanıyorsunuz edit işini nasıl yapıyorsunuz vs. bir de şu cesaret işini nasıl çözüyoruz hehehe
hocam iphone 11 kullanıyorum çok edit gerektiren içeriğim yok ama capcut kullanıyorum şimdilik çok teşekkür ederim. Cesaret işi açıkcası benide korkutuyordu ilk gün çok çekinerek başladım insanlar garip garip bakıyor bazen ama ikinci gün aldırış etmeden çekmeye devam ettim daha rahat oldu ve alıştım

Sizde beklemeden başlayın çok küçük izlenmeler geliyor izlenmeler arttıkça keyif verecektir.