Merhaba arkadaşlar.
Kanalım için pk başvurusu yaptığımda red yedim. Neden belirtilmedi. Shorts tekrarı ya da
buna benzer videolardan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum.
Uzman arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
Video telif nedeni midir?
Kendimce bir şey yapmaya çalıştım ama iyice berbat oldu.
Telif gelir mi?
4
●228
- 06-05-2024, 11:35:06videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Eskiden direkt "teliften red yedi" yazıyordu diye hatırlıyorum.
