• 05-05-2024, 21:11:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Kanalım için pk başvurusu yaptığımda red yedim. Neden belirtilmedi. Shorts tekrarı ya da
    buna benzer videolardan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum.
    Uzman arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
    Video telif nedeni midir?
    Kendimce bir şey yapmaya çalıştım ama iyice berbat oldu.
  • 05-05-2024, 21:17:43
    #2
    İçerikleri kendiniz üretmiyorsanız genelde onaylamıyor youtube
  • 06-05-2024, 11:12:57
    #3
    kullanılan içerikler özgün olacak, sagdan soldan toplama görüntüler telif sebebidir.
  • 06-05-2024, 11:20:49
    #4
    mutlaka neden yazıyordu emin misin yazmadığına
  • 06-05-2024, 11:35:06
    #5
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mutlaka neden yazıyordu emin misin yazmadığına


    Eskiden direkt "teliften red yedi" yazıyordu diye hatırlıyorum.