1-) Ben bu hesabı diğer kanallarım için kullanabilir miyim?

O hesabı bağlamaya çalıştığımda başvurduktan sonraki gün böyle bi mail geldi (karaladığım mail, hesabı devrettiğim kişinin maili)
2-) Farklı bi hesap kullanmam gerekirse diğer hesapta kimlik onayı vs. olduğu için sorun çıkarır mı?