sadece yüzümü göstermiyordum onun yerine videonun ilk 5-10 sn video geri kalan youtube'da paylaştıkları fragmandan resim alıp koyuyordum ama telif yemişim arada mixkit den alıp video vs koyuyordum ama işe yaramamış sanırım bir daha telif yememek için ne yapabilirim ?
ayrıyeten şuanda 1 etkin telif hakkı 1 yazıyor şuan pk ya başvursam reddedilme gibi bir olayı var mı ihtardan dolayı ?
