• 17-08-2022, 16:13:54
    #1
    Yeni videomu yayınladım arkadaşlar sizce nasıl oldu? Tavsiyeleriniz var mı? Şunu böyle yapsaydın falan dediğiniz noktalar var mı?


    https://youtu.be/1eANgTptpOA
  • 17-08-2022, 16:21:28
    #2
    seslendirmeyi hangi uygulamadan veya siteden yaptın?
  • 17-08-2022, 16:23:52
    #3
    Güzel seslendirme bir yerden sonra tonlama olmadığından robot dinliyormuş gibi hissettim
  • 17-08-2022, 16:35:43
    #4
    Seslendirmeyi biraz daha geliştirebilirsen çok daha iyi olur, genel olarak fena değil.
  • 17-08-2022, 16:38:32
    #5
    güzel beğendim emeğinize sağlık
  • 17-08-2022, 16:47:24
    #6
    Doubleth1nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel seslendirme bir yerden sonra tonlama olmadığından robot dinliyormuş gibi hissettim
    Robot dinliyorsunuz zaten.
  • 17-08-2022, 17:17:24
    #7
    Sesiniz güzelse kendi sesinizi yapmanızı tavsiye ederim dinlerken robot ses bi yerden sonra sarmıyor çünkü 😊
  • 17-08-2022, 19:35:52
    #8
    Nurullaah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sesiniz güzelse kendi sesinizi yapmanızı tavsiye ederim dinlerken robot ses bi yerden sonra sarmıyor çünkü 😊
    Hocam kendi sesime güvenmediğim işin yapmıyorum ama denemeler yapıyorum azıcık 😃😃

    @ilhvn2003; hocam google amcanın kendi icloud sisteminden yaptım

    @Doubleth1nk; hocam zaten robot seslendirme

    @zargex; hocam ses ayarları ile sürekli oynama yapıyorum zaten en iyi tonlamayı bulmak için

    @GulerEM; teşekkürler hocam
  • 19-08-2022, 15:04:01
    #9
    Güzel olmuş hocam . Bende böyle bir kanal açmayı düşünüyorum . Abone oldum . Umarım daha iyi yerlere gelirsiniz . İyi çalışmalar .