Yeni videomu yayınladım arkadaşlar sizce nasıl oldu? Tavsiyeleriniz var mı? Şunu böyle yapsaydın falan dediğiniz noktalar var mı?
https://youtu.be/1eANgTptpOA
Yeni videom nasıl oldu?
9
●270
- 17-08-2022, 16:13:54
- 17-08-2022, 16:23:52Güzel seslendirme bir yerden sonra tonlama olmadığından robot dinliyormuş gibi hissettim
- 17-08-2022, 16:47:24Robot dinliyorsunuz zaten.Doubleth1nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2022, 19:35:52Hocam kendi sesime güvenmediğim işin yapmıyorum ama denemeler yapıyorum azıcık 😃😃Nurullaah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ilhvn2003; hocam google amcanın kendi icloud sisteminden yaptım
@Doubleth1nk; hocam zaten robot seslendirme
@zargex; hocam ses ayarları ile sürekli oynama yapıyorum zaten en iyi tonlamayı bulmak için
@GulerEM; teşekkürler hocam
