• 25-05-2022, 22:55:04
    #10
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet güzel ben beğendim bu arada hocam çocuğunuz arkada ranzadaki ufaklık mı
    Evet
  • 26-05-2022, 12:24:25
    #11
    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oglumun kanali. Aslinda videolari oglum cekecek fakat ilk videosuna bakinca ders niyetiyle kendim cektim. Editleyip yayinladim. Bu olmus derseniz bu minvalde devam edecegim.

    Sizden ricam olumlu olumsuz yorumunuzu buradan yapmaniz. Oglum cok hevesleniyor ama biraz egitime ihtiyaci var tabi.


    Video
    Hocam ben çok beğendim tutması için birçok farklı etken var umarım tutar

    Ayrıca hocam videoyu hangi program ile çektiniz bende ekran kaydı alan Camtasia Programını kullanıyorum ama daha iyi geldi sanki kullandığınız

    Teşekkür Ederim
  • 26-05-2022, 13:36:36
    #12
    organikurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben çok beğendim tutması için birçok farklı etken var umarım tutar

    Ayrıca hocam videoyu hangi program ile çektiniz bende ekran kaydı alan Camtasia Programını kullanıyorum ama daha iyi geldi sanki kullandığınız

    Teşekkür Ederim
    OBS Studio Kullnıyorum
  • 31-08-2022, 00:32:55
    #13
    kayıtları nasıl yapıyorsunuz hocam