Oglumun kanali. Aslinda videolari oglum cekecek fakat ilk videosuna bakinca ders niyetiyle kendim cektim. Editleyip yayinladim. Bu olmus derseniz bu minvalde devam edecegim.
Sizden ricam olumlu olumsuz yorumunuzu buradan yapmaniz. Oglum cok hevesleniyor ama biraz egitime ihtiyaci var tabi.
Video
Hocam ben çok beğendim tutması için birçok farklı etken var umarım tutar
Ayrıca hocam videoyu hangi program ile çektiniz bende ekran kaydı alan Camtasia Programını kullanıyorum ama daha iyi geldi sanki kullandığınız
Teşekkür Ederim