• 23-05-2022, 20:10:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar köyde bahçemde elektrik ve su yok . Suyu taşıma ile hallediyoruz ama elektrik yok bende ufak bir panel ile ili hallettim izleyin Destek olu
  • 23-05-2022, 20:13:03
    #2
    Güzel olmuş, elinize sağlık
  • 23-05-2022, 20:13:38
    #3
    Konu başlığını değiştirin hocam aman tedaş ceza falan keser
  • 23-05-2022, 20:14:14
    #4
    Güzel olmuş hocam valla ben beğendim açıkçası Elinize sağlık. Paneli biraz daha büyütürseniz epey işinizi görecektir.
  • 23-05-2022, 20:15:12
    #5
    bosnakataberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığını değiştirin hocam aman tedaş ceza falan keser
    Açma kapama parası alırlar
  • 23-05-2022, 20:15:21
    #6
    bosnakataberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığını değiştirin hocam aman tedaş ceza falan keser
    yasak değil artık. dinamo ile de elektrik üretir kimse karışamaz.
  • 23-05-2022, 20:16:52
    #7
    SonGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açma kapama parası alırlar
    Klasik türk sahnesi aklıma geldi. "Bende arayıpta bulamadığın ne var onda söylesene haa söylesene"

    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasak değil artık. dinamo ile de elektrik üretir kimse karışamaz.
    İroni yaptım hocam sakin
  • 23-05-2022, 20:19:50
    #8
    vergi geliyor hazır ol
  • 23-05-2022, 20:33:05
    #9
    Türkiye güneş paneli için gayet uygun koşullara sahip. Ne yazık ki bunun için bir yatırım yok. Güzel olmuş elinize sağlık.