Şarkı yaptım (hobi) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şarkı yaptım (hobi)
6
●
192
R10.net
Sosyal Medya
YouTube
YouTube Acemi
Şarkı yaptım (hobi)
30-01-2022, 17:31:16
#1
Misafir
Nasıl olmuş sizce? Ben eğlendim yaparken
https://www.youtube.com/watch?v=MQEq-VKRTl4
streock
,
MamiBey
,
BilalGedik
ve
6 kişi
bunu beğendi.
9 kişi
bunu beğendi.
30-01-2022, 17:33:55
#2
MamiBey
Arabada dinlenecek müzikler arasına girer
30-01-2022, 17:40:13
#3
atalayyld
başarılı hocam dilinize sağlık
30-01-2022, 17:41:09
#4
metinolgun
Çok iyi hocam sadece bu değil Heveslenmem de güzelmiş hocam ağzına sağlık
30-01-2022, 17:53:01
#5
ozgun58
tehlikee
30-01-2022, 17:58:05
#6
aksaraymalakli
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl olmuş sizce? Ben eğlendim yaparken
https://www.youtube.com/watch?v=MQEq-VKRTl4
sesine bass ekleseb gayış cidden güzel olmuş
30-01-2022, 18:40:11
#7
emrecanondes
Baya iyi olmuş, tebrik ederim..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler