• 04-11-2021, 17:43:32
    #1
    Merhabalar.
    Youtube'a ilk başladığımda biliyordum ki başlangıç her zaman kötü ve yavaş olacaktı.
    Kalite zamanla artacaktı ve bunun bilinci ile başladım.
    Eş, dost ya da akrabaya abone olun tarzında bir istekte bulunmadım.
    Şu anda 87 abonem var ve açıkçası bu işi yapmayı seviyorum.
    Bisiklet sürüyorum ve kamera ile kayıt alıyorum sadece edit ve yükleme gibi bir işim oluyor.
    Onun dışında günlük işim bu diyebilirim.
    Sizce kanalın geleceği var mı?
    Videolar güzel mi?
    Kusurlar, eksikler neler?
    Yemek yerken mesela saracak kadar izlenir mi acaba?



    Eleştirmek için örnek video;


    https://www.youtube.com/watch?v=ea5iiXq_i2M&t=408s



    3 tane hedefim var.
    1-) İngilizce site ile sabit gelir elde etmek (kısmen başardım.)
    2-) Youtube'da izlenmek ve bilinmek.
    3-) İşim hakkında kitap çıkartmak ve herkesin öğrenmesini sağlamak. (Siber güvenlik ya da SEO).


    Sadece acaba yanlış kitleye mi hitap ediyorum diye düşünüyorum.
    Bundan sonraki videolarda Thumbail + açıklamaları uzun uzun tutacağım, kamera açısını sabitleyeceğim, rüzgar sesini minimuma indireceğim
  • 04-11-2021, 17:44:52
    #2
    Bence devam edin
  • 04-11-2021, 17:46:35
    #3
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    devam edin bence hocam vazgeçmeyin
  • 04-11-2021, 17:52:50
    #4
    Senin kanalını bir suredir takip ediyorum. O yüzden bırakmana üzülürüm😊
  • 04-11-2021, 18:13:17
    #5
    Hedeflere her zaman pes etmeden ulaşılır hocam. Devam edin
  • 04-11-2021, 18:18:38
    #6
    Kanalın geleceği olabilir ama youtube un geleceği kötü gibi günde 10milyon izlenen fenomenler 1milyona düşmüş shorts için zorluyor algoritma
  • 04-11-2021, 18:23:13
    #7
    Devam et bırakma, videolar oldukça iyi sayılır. Açılara daha çok dikkat etmeni tavsiye ederim sadece. Gittiğin yerleri vs. de tanıtırsın güzel olur.
  • 04-11-2021, 22:15:30
    #8
    İngilizce başlıklar koyarak yola devam etmeniz ve clickbait veya dikkat çekici başlıklar kullanmanızı öneririm.
  • 04-11-2021, 22:21:45
    #9
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence devam edin
    Desteğiniz için teşekkür edeceğim. Bir süre daha bırakmayı düşünmüyorum, sayenizde

    Lylon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devam edin bence hocam vazgeçmeyin
    Teşekkür ederim hocam

    Mert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin kanalını bir suredir takip ediyorum. O yüzden bırakmana üzülürüm😊
    Teşekkür ederim hocam R10'daki konularımdan mı gördünüz acaba?
    Metehanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hedeflere her zaman pes etmeden ulaşılır hocam. Devam edin
    Haklısınız bir süre daha durmadan devam

    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanalın geleceği olabilir ama youtube un geleceği kötü gibi günde 10milyon izlenen fenomenler 1milyona düşmüş shorts için zorluyor algoritma
    Shortsdan sonra daha büyük bir kitle gelebilir umudu ile devam ediyorum

    FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devam et bırakma, videolar oldukça iyi sayılır. Açılara daha çok dikkat etmeni tavsiye ederim sadece. Gittiğin yerleri vs. de tanıtırsın güzel olur.
    Açıyı sabitleyeceğim çözdüm sayılır
    Ek olarak kılıf da takacağım rüzgar sesi minimuma inecek
    Teşekkür ederim

    burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce başlıklar koyarak yola devam etmeniz ve clickbait veya dikkat çekici başlıklar kullanmanızı öneririm.
    İngilizce içerikte izlenme daha çok artar fakat clickbait hiç tarzım değil.
    İngilizcede insanlar anlamadığı bir dili izlemeye devam eder mi acaba?
    Düşündüğüm zaman ancak video çok iyiyse izler gibi geliyor ki o da biraz zor benim için