Merhabalar.
Youtube'a ilk başladığımda biliyordum ki başlangıç her zaman kötü ve yavaş olacaktı.
Kalite zamanla artacaktı ve bunun bilinci ile başladım.
Eş, dost ya da akrabaya abone olun tarzında bir istekte bulunmadım.
Şu anda 87 abonem var ve açıkçası bu işi yapmayı seviyorum.
Bisiklet sürüyorum ve kamera ile kayıt alıyorum sadece edit ve yükleme gibi bir işim oluyor.
Onun dışında günlük işim bu diyebilirim.
Sizce kanalın geleceği var mı?
Videolar güzel mi?
Kusurlar, eksikler neler?
Yemek yerken mesela saracak kadar izlenir mi acaba?
Eleştirmek için örnek video;
https://www.youtube.com/watch?v=ea5iiXq_i2M&t=408s
3 tane hedefim var.
1-) İngilizce site ile sabit gelir elde etmek (kısmen başardım.)
2-) Youtube'da izlenmek ve bilinmek.
3-) İşim hakkında kitap çıkartmak ve herkesin öğrenmesini sağlamak. (Siber güvenlik ya da SEO).
Sadece acaba yanlış kitleye mi hitap ediyorum diye düşünüyorum.
Bundan sonraki videolarda Thumbail + açıklamaları uzun uzun tutacağım, kamera açısını sabitleyeceğim, rüzgar sesini minimuma indireceğim
Youtube'a Devam Etmeli Miyim?
19
●279
- 04-11-2021, 18:23:13Devam et bırakma, videolar oldukça iyi sayılır. Açılara daha çok dikkat etmeni tavsiye ederim sadece. Gittiğin yerleri vs. de tanıtırsın güzel olur.
- 04-11-2021, 22:21:45Desteğiniz için teşekkür edeceğim. Bir süre daha bırakmayı düşünmüyorum, sayenizdeHonomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkür ederim hocamLylon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocamMert29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'daki konularımdan mı gördünüz acaba?
HaklısınızMetehanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir süre daha durmadan devam
Shortsdan sonra daha büyük bir kitle gelebilir umudu ile devam ediyorumtunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıyı sabitleyeceğim çözdüm sayılırFurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak kılıf da takacağım rüzgar sesi minimuma inecek
Teşekkür ederim
İngilizce içerikte izlenme daha çok artar fakat clickbait hiç tarzım değil.burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngilizcede insanlar anlamadığı bir dili izlemeye devam eder mi acaba?
Düşündüğüm zaman ancak video çok iyiyse izler gibi geliyor ki o da biraz zor benim için


R10'daki konularımdan mı gördünüz acaba?