Merhabalar.
Youtube'a ilk başladığımda biliyordum ki başlangıç her zaman kötü ve yavaş olacaktı.
Kalite zamanla artacaktı ve bunun bilinci ile başladım.
Eş, dost ya da akrabaya abone olun tarzında bir istekte bulunmadım.
Şu anda 87 abonem var ve açıkçası bu işi yapmayı seviyorum.
Bisiklet sürüyorum ve kamera ile kayıt alıyorum sadece edit ve yükleme gibi bir işim oluyor.
Onun dışında günlük işim bu diyebilirim.
Sizce kanalın geleceği var mı?
Videolar güzel mi?
Kusurlar, eksikler neler?
Yemek yerken mesela saracak kadar izlenir mi acaba?
Eleştirmek için örnek video;
https://www.youtube.com/watch?v=ea5iiXq_i2M&t=408s
3 tane hedefim var.
1-) İngilizce site ile sabit gelir elde etmek (kısmen başardım.)
2-) Youtube'da izlenmek ve bilinmek.
3-) İşim hakkında kitap çıkartmak ve herkesin öğrenmesini sağlamak. (Siber güvenlik ya da SEO).
Sadece acaba yanlış kitleye mi hitap ediyorum diye düşünüyorum.
Bundan sonraki videolarda Thumbail + açıklamaları uzun uzun tutacağım, kamera açısını sabitleyeceğim, rüzgar sesini minimuma indireceğim