• 31-10-2017, 16:57:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar yeni bir site açacağım tabi youtube kanalı da olacak.

    Şu tarz bir video yapmak istiyorum.


    https://www.youtube.com/watch?v=OjHT7hRyiaE


    Altta haber özü sol üstte logo vs nasıl yapabilirim hangi programı kullanıyorsunuz?

    Teşekkürler
  • 31-10-2017, 17:02:32
    #2
    Sony Vegas Pro veya Adobe After Effects kullanabilirsiniz.
    Eğer bu programlara hakim değilseniz ücretli bir şekilde tarafınıza yardımcı olurum.
  • 31-10-2017, 17:21:24
    #3
    Sony Vegas ile yapabilirsin. Kullanımı kolaydır...
  • 01-11-2017, 09:59:06
    #4
    After effects, Edius, Sony Vegas hatta camtasia ile bile yapabilirsiniz.
    Altta haber başlıklarının yazıldığı yere TV sektöründe KJ / Alt Bant deniyor.
    "Lower Third" olarak arattığınızda kullanabileceğiniz örnekler ve after effect projeleri bulablirsiniz.
  • 27-11-2017, 17:00:41
    #5
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yeni bir site açacağım tabi youtube kanalı da olacak.

    Şu tarz bir video yapmak istiyorum.


    https://www.youtube.com/watch?v=OjHT7hRyiaE


    Altta haber özü sol üstte logo vs nasıl yapabilirim hangi programı kullanıyorsunuz?

    Teşekkürler
    Bu aralar fenomen olan röportajadam sen misin yoksa ? Şehir'de Adana dikkatimi çekti ilk videosu da 06/11 bu konu 31/10