• 08-01-2017, 22:10:00
    #1
    merhaba arkadaşlar
    bir video çektim ve videom yüklendikten sonra kücük göründü ?nedendir acaba ? daha önce de aynı program ile yaptım yardımcı olurmusunuz lütfen.

    https://www.youtube.com/watch?v=EU9ZGd04f_I
  • 08-01-2017, 22:34:08
    #2
    videonu düzenleme programına attıktan sonra kenarlarında uzatabilir ekranı kaplayabilirsin.. Sorunun videonu kaydederken farklı çözünürlüklte kaydetmişsin. Kaydederken 1280x720 çözünürlükte kaydedersen bir daha bu problemi yaşamazsın
  • 09-01-2017, 19:47:22
    #3
    eyvallah teşekkürler hocam sag olun yenisiniçekecem desenize