Arkadaşlar merhaba;
YouTube' a bu tarz videolar yüklemek istiyorum. Öncelikle sizlere birkaç sorum var.
1- Anime açılışlarını içindeki müzikle beraber HD kalitesinde yüklersem telif hakkına yakalanır mıyım?
2- Yeni kanal mı açmalıyım yoksa isim ve soyismimden oluşan eski YouTube hesabı ile mi devam etmeliyim?
3- Video editlemek için hangi programı kullanabilirim?
Şimdiden teşekkürler.
Örnek bir anime açılış videosu
Anime Açılış Videoları
1
●456
- 02-08-2016, 23:36:34Eğer halen bu sorularına cevap arıyorsan cevaplamak isterim.
1- Evet, telif hakkıcezası alırsın ama bu kanalını etkilemez. Yani şöyle bir telif olur. Yüklediğin videonun tüm geliri telif sahibine gider.
2- Yeni kanal açmanı öneririm.
3- Başlangıç seviyesi için Camtasia Studio idealdir. Ama daha profesyonel işler çıkartmak istiyorsan Adobe Premier yada Sony Vegas kullanmanı öneririm.
Terminou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle