• 24-06-2016, 14:06:10
    #1
    Arkadaşlar merhaba;

    YouTube' a bu tarz videolar yüklemek istiyorum. Öncelikle sizlere birkaç sorum var.

    1- Anime açılışlarını içindeki müzikle beraber HD kalitesinde yüklersem telif hakkına yakalanır mıyım?
    2- Yeni kanal mı açmalıyım yoksa isim ve soyismimden oluşan eski YouTube hesabı ile mi devam etmeliyim?
    3- Video editlemek için hangi programı kullanabilirim?

    Şimdiden teşekkürler.
    Örnek bir anime açılış videosu
  • 02-08-2016, 23:36:34
    #2
    Eğer halen bu sorularına cevap arıyorsan cevaplamak isterim.

    1- Evet, telif hakkıcezası alırsın ama bu kanalını etkilemez. Yani şöyle bir telif olur. Yüklediğin videonun tüm geliri telif sahibine gider.

    2- Yeni kanal açmanı öneririm.

    3- Başlangıç seviyesi için Camtasia Studio idealdir. Ama daha profesyonel işler çıkartmak istiyorsan Adobe Premier yada Sony Vegas kullanmanı öneririm.

    Terminou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba;

    YouTube' a bu tarz videolar yüklemek istiyorum. Öncelikle sizlere birkaç sorum var.

    1- Anime açılışlarını içindeki müzikle beraber HD kalitesinde yüklersem telif hakkına yakalanır mıyım?
    2- Yeni kanal mı açmalıyım yoksa isim ve soyismimden oluşan eski YouTube hesabı ile mi devam etmeliyim?
    3- Video editlemek için hangi programı kullanabilirim?

    Şimdiden teşekkürler.
    Örnek bir anime açılış videosu