• 06-12-2015, 02:21:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar, ben video çekip youtubeye atmak istiyorum. Ama videoyu çektikten sonra güzel bir şekilde düzenlemek kesmek için önerebileceğiniz en iyi kullanışlı program hangisidir? neyi önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim.. Teşekkürler..
  • 06-12-2015, 02:23:17
    #2
    sony vegas pro işinizi görür.
  • 06-12-2015, 02:26:50
    #3
    pek ustaca bir şey aramıyor video renderlamak için biraz kesmek biçmek biçmek vs istiyorsanız camtasia studio 8 işinizi görecektir. daha ustaca bir şey istiyorsanız Adobe After Effects ve ya Sony Vegas işinizi görecektir. ProShow da olabilir
  • 11-01-2016, 18:10:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    başlangıç olarak camtasia studıo veya movie maker idealdir.
  • 11-01-2016, 18:12:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    camtasia 8 hem kayıt işini görür hemde düzenleme işini görür
  • 11-01-2016, 19:54:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sony vegas pro serisini öneririm hocam. Eğer amatörsen camtasia 8 kullan , daha sonra sony e geçersin. Camtasia hakkında eğitim videolarıda çok var .