• 14-08-2005, 00:25:38
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yes, doru azimli biridir kos, yakinen gordugum icin kendisini, şok geçiriyorum.
    fabrika mısın nesein yaw
  • 14-08-2005, 00:28:23
    #11
    Güzel Site isimde güzel Umarım Geliştirirsin İçeriği Eline Sağlik
  • 14-08-2005, 00:32:47
    #12
    bu gece yukledim siteyi 350sayfalık bişey oldu. Domain hediye geldi fatih arkadasima tşk

    drstranger ve taki daha yolun basindayiz daha neler gelcek