• 08-08-2005, 18:59:24
    #1
    Merhaba Arkadaslar bir arkadasimin tavsiyesi uzerine 3 karakterli bir site actim bakalim ne yapcaz bununla
  • 08-08-2005, 19:03:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    anladığım kadarıyla 3 harfli domain kaydettin. ne sitesi yapacağını soruyorsun.

    google webmaster forumu yapabilirsin
  • 08-08-2005, 19:13:12
    #3
    Misafir
    ben hiçbişeyanlamadım bu domainden
  • 08-08-2005, 19:37:31
    #4
    2le olsaydı .. 3le.net ila ben olsam ***** yaparım ttt rulz.
  • 08-08-2005, 20:12:06
    #5
    www.3le.net adres yazayımda kolaylık olsun
  • 08-08-2005, 20:14:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben bu tasarımı hatırlıyorum
  • 08-08-2005, 21:32:44
    #7
    bende hatırlıyorum.hemde nu forumdan birinin sitelerinden birinin site tasarımına benziyor yanılmıyorsam
  • 08-08-2005, 21:33:04
    #8
    Misafir
    mehmet abinin (kernel32 ) nin tasarımı bu.
  • 09-08-2005, 00:29:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Nightmare adlı üyeden alıntı:
    2le olsaydı .. 3le.net ila ben olsam ***** yaparım ttt rulz.
    ttt-out.php