• 04-06-2006, 14:30:39
    #1
    arkadaşlar elimde bir domain vardı ne yapsam diye düşündüm güzel bir web tasarım araçları sitesi yapmaya karar verdim içerik olarak r10.net benzesede r10 net gibi site yaptıktan sonra yapacaklarımız değilde yapmadan önce yapacaklarımızı göstermeye çalışıcaz umarım tutar site daha tap taze bannerın tut heryeri sıfırdan yapılcak.

    www.cyber-design.org

    Site Burda Umarım Ziyaret Edersiniz


    Şimdiden Teşekkürler


    ayrıca istediğiniz bölümler filan varsa söyleyin açalım.

    msn: kolemen90@hotmail.com
  • 04-06-2006, 14:47:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam peki saydığın bu konular hakkında senin bilgin ne derecede
  • 04-06-2006, 15:52:36
    #3
    aga php html ve vbulletin konusun da baya iyi sayılırım diğer iki arkadaşta flash asp ve diğer konularda bilgileri var . yeterlidir umarım
  • 04-06-2006, 18:12:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    way beyaz güzerl işler yapıyon haberimiz yok oks bitsin ne kadar satlık şey varsa alcam
  • 04-06-2006, 19:17:35
    #5
    eyi aga alırık olm şu oks mi ne bitsin gel işte yanıma yaw yaşıon küçük ama iyi işler yapıyon
  • 04-06-2006, 19:26:22
    #6
    mülemmel......
  • 04-06-2006, 21:25:04
    #7
    saol deeds
  • 05-06-2006, 00:32:38
    #8
    beyaz 13 yasındakı mod
    güzel olmus elıne saglık
  • 05-06-2006, 20:32:03
    #9
    la olm superde öyle yaptınız valla bundan sonra avatarıma kimliğimi koycam ben 17 yaşındayım oldu mu