• 12-10-2007, 18:50:09
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sağolasın WebWorm..r10 da rock ile ilgilenen yok mu ya ?merak yani..
  • 27-10-2007, 14:24:21
    #11
    "Buz" grubuyla bir röportaj yaptık.Sevenleriniz varsa okuyabilir arkadaşlar baya bi dobra söyleşi oldu
  • 27-10-2007, 14:35:21
    #12
    tema güzel olmuş ; ancak pixellenme var galiba genelinde ; biraz daha yumuşak geçişlere sahip olursa daha iyi olur
  • 27-10-2007, 14:38:09
    #13
    Misafir
    Dipnot:Tasarım süper olmuş deniyorda bu zaten HAZIR BİR TEMA arkadaşlar.
  • 01-11-2007, 03:38:42
    #14
    Görüş ve öneriler için teşekkürler arkadaşlar her zaman açığım eleştirilere.Bu arada Bertuğ Cemil sevenleriniz varsa son röportajımızı onunla yaptık okuyabilirsiniz siteden.
  • 06-11-2007, 14:04:56
    #15
    arkadaşlar sitede Bertuğ Cemil'in imzalı albümünü bir üyemize hediye ediyoruz...
  • 15-11-2007, 13:32:40
    #16
    Dreamtone ile yapılan röportajımız yayındadır
  • 18-11-2007, 11:46:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Konu Dışı // hocam, kitapyurdun'dan ödeme aldın mı?

    Ayrıca tasarım gayet hoş, bende metinturkcan.biz için php-nuke düşünyorum. buna benzer bir tema bulabilirmiyim bakalım?
  • 23-11-2007, 01:10:35
    #18
    kitapyurdundan ödeme almadım.tıklamalıda değilim.satış da olmadı daha.
    tema çok araştırırsan bulabilirsin.ama temayı içeriğe göre editlemek önemli