• 05-01-2008, 18:06:25
    #28
    Önceden hatırlıyorum diyen arkadşalar kesin temayı daha önce gördüklerindendir
  • 12-01-2008, 14:15:17
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eh tema sanırım bir yerde daha kullanılıyor...Yani popüler sayılabilecek sitelerden birinde...Her neyse...
    Yüksek Sadakat sevenleriniz varsa son yaptığımız röportaj ahan da şuradadır arkadaşlar :

    YÜKSEK SADAKAT RÖPORTAJI
  • 11-02-2008, 13:09:52
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Birisi Rock mı dedi

    Güzel güzel web dunyası için rock muzik için büyük bir adım diyecem ama çok klasik olacak çalıntı lafgibi

    Bende geçenlerde kendime bi domain reglemiştim. RockMuzik.Org - Giriş ama pek ilgilenemedim henuz. Çalışmalarınızda başarılar dilerim
  • 11-02-2008, 13:57:41
    #31
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel olmuş eline sağlık
  • 11-02-2008, 15:49:11
    #32
    gerçektende site hoşuma gitti başarılar
  • 20-05-2008, 16:38:34
    #33
    Üyeliği durduruldu
    siyah bi tema koyarsan daha hoş olur..
  • 24-05-2008, 14:32:48
    #34
    siyah tema mı ? bence hiç gerek yok

    Bu arada arkadaşlar rockhayat.com gururla sunar : The Pentagram Röportajı !

    Siteye girip okuyabilirsiniz bugün yayına sunuldu...