• 25-09-2007, 20:57:52
    #1
    merhaba arkadaşlar.
    site
  • 25-09-2007, 21:12:01
    #2
    altta vb yazısı yok ama diğer yazılar mevcut...

    gene forum gene forum...

    keşke blog tarzı birşey kursaydın

    başarılar ne diyelim
  • 25-09-2007, 21:25:02
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    site açılmadı bende
  • 25-09-2007, 21:38:49
    #4
    Internal Server Error
  • 25-09-2007, 23:22:25
    #5
    siten açılmıyor kardeş
  • 26-09-2007, 00:51:45
    #6
    tamam arkadaşlar hosta küçük bir sorun varmış halledildi tekrar göz atabilrisniz.
    Bu arada arkadaşım siteyi yeni kurmadım yaa genel forumdu içeriğini değiştirdim genelde umduğumuzu bulamaadık bakalım burda ne yapıcaz.İlginiz için teşekkürler Arkadaşlar