• 23-09-2007, 12:56:26
    #1
    Tüm Fenere gönül veren taraftar arkadaşlarımızı bekliyoruz bu arada moderatör başvurularımızda başlamıştır. Bilgilerinize.

    ForumFener.Com
  • 23-09-2007, 12:57:28
    #2
    girişi çok tanıdık geldi senin sitenin.
  • 23-09-2007, 13:01:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kalite olunca taklitte olacak tabii ki.
  • 23-09-2007, 13:37:30
    #4
    resme basınca foruma yönlensin. tekrr tekrr index gelmesi hoş değil. çünkü ben r10 a girrken reme basıorum girişe değil
  • 23-09-2007, 13:54:25
    #5
    ayıp...
  • 23-09-2007, 14:05:55
    #6
    ne alakası var arkadaşlar yani resim koyunca forum girişine taklitmi oluyor. Binlerce forum var bu şekilde. Önemli olan içeriği düzgün olsun. Şekillere takılıp kalmayalım bence.
  • 23-09-2007, 14:22:36
    #7
    dotcomman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne alakası var arkadaşlar yani resim koyunca forum girişine taklitmi oluyor. Binlerce forum var bu şekilde. Önemli olan içeriği düzgün olsun. Şekillere takılıp kalmayalım bence.

    tasarımı r10 un girişinin kopyalayıp koyduktan sonra

    " Web Tasarım, cicekmedya.com "

    diye bir yazı yazarsan çok ayıp olur. r10 un aynısı resmen, sadece çok az bir editlemişsin.
  • 23-09-2007, 14:25:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hem taklit edip hem pişkinliğe vurma arkadaşım.

    r10 paylaşımcıdır, müsamahalıdır seslenmez diye aşırdım falan de
  • 23-09-2007, 15:14:11
    #9
    Lütfen rakip takım taraftarları biraz daha anlayışlı olalım