• 21-05-2006, 00:09:20
    #1
    Misafir
    Bahisde Size Ekstra oLmaya Geldik...

    BahisEkstra
  • 21-05-2006, 00:19:08
    #2
    Üye olmadan girişi yapılamayan forumları hiç sevmiyorum ve de %99 üye olmam böyle forumlara. R10 a üye olmadan önce iki üç oy üye olmadan takıldım sonra üye oldum. Ayrıca mause nin yanında yazı olması igrenç bişey, bence o javascript i kaldır....
  • 21-05-2006, 00:22:23
    #3
    Misafir
    oKe halldecem onu
    üyede olursan sevinirim kardeş.
  • 21-05-2006, 00:55:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayırlısı olsun