• 20-05-2006, 02:27:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    burasıda bizim sitemiz arkadaşlar...
    http://www.cileforum.net
  • 20-05-2006, 11:47:13
    #2
    Siteye girince zıp diye açılan radyolardan nefret ediyorum. Benim müzik dinlemek istediğimi yada o şarkıyı dinlemek istediğimi nerden biliyosunuz??

    Ayrıca siteye girince avrupa dillerini yükle diyor charset tr yapmalısın..
  • 20-05-2006, 12:17:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    TrueLove adlı üyeden alıntı:
    Siteye girince zıp diye açılan radyolardan nefret ediyorum. Benim müzik dinlemek istediğimi yada o şarkıyı dinlemek istediğimi nerden biliyosunuz??

    Ayrıca siteye girince avrupa dillerini yükle diyor charset tr yapmalısın..
    firefox kullanmayı denedin mi?
  • 20-05-2006, 12:23:47
    #4
    ben ie kullanıyorum
  • 20-05-2006, 12:27:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Firefox ile radyo açılmaz, dil paketi yükle diye sormaz, pop up açılmaz,....
  • 20-05-2006, 13:24:10
    #6
    ewet, farkındayım ama burası internet cafe olduğundan insanlar firefox'u garip karşılıyolar. o yüzden bende yüklemiyorum..
  • 20-05-2006, 14:16:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TrueLove adlı üyeden alıntı:
    ewet, farkındayım ama burası internet cafe olduğundan insanlar firefox'u garip karşılıyolar. o yüzden bende yüklemiyorum..
    o zaman farklı,
    müşteri daima haklıdır
  • 20-05-2006, 14:33:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    radyo dinlemek istemiosan firefox kullan demek nası bi tavsiyedir anlamadım

    bi de sitende nie kore dil paketi istio onu da çözebilmiş deilim...
  • 20-05-2006, 14:41:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ağlıcam şimdi çok dramatik olmuş