• 01-01-2011, 01:39:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    birgün herkesin webmaster forumu olacak
  • 01-01-2011, 01:46:25
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun
  • 01-01-2011, 14:11:46
    #12
    Misafir
    Tüm yorumlar için teşekkür ederiz.
  • 01-01-2011, 14:14:28
    #13
    Hayırlı olsun kardeşim rakip olma sakın askerler sana çalışır sora :/ anladın sen.
  • 01-01-2011, 17:53:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kardeşim rakip olma sakın askerler sana çalışır sora :/ anladın sen.
    webforumlari.net ?
  • 01-01-2011, 18:15:18
    #15
    Misafir
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kardeşim rakip olma sakın askerler sana çalışır sora :/ anladın sen.

    Yok kardeşim, açıklamada da belirttiğim gibi kimseye rakip olma gibi bir düşüncemiz; amaçlarımız içerisinde yer almamaktadır. Sana da alan adını ben önermiştim, bir buçuk yıl olmuş. Zaman çabuk geçiyor.
  • 01-01-2011, 18:53:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    umarım 2 forumda istediği başarıya ulaşır ama pek sanmıyorum
  • 01-01-2011, 18:56:45
    #17
    Öncelikle hayırlı olsun.Ama şu var webmaster konusunda yeni forumlar açılıyor bu alanda fazla site olmadığı düşünülerek ama bence boşuna o forum için ücret ödenmekte bence çünkü bu alanda R10 varken yenilerine girmek cok akılcı olmamakta.Evet boşluk olduğu düşünülerek açılıyor bende seviniyorum yenilerinin açılmasına ama bu bir film sitesi varken siz bir tane açınca yeni filmleri daha hızlı koyarak yer edinebilirsiniz ama bu webmaster olayı öyle bir durumda değil ki tutturmak imkansız.o yuzden bu girişimleri destekliyorum ama öte yandan şunuda unutmamak gerek tutturulabileceğine inanılsa kesinlikle herkes bir webmaster forumu açardı.R10 u görüpte açma isteğinde olmamak imkansız ama bir ikinci R10 piyasaya çıkması cok zor..ama genede başarılar dilerim.R10 nun benzeri forumları burada yayınlatması bile bence büyüklünün ne kadar farkında oldugunu göstermektedir.ayrıca forumunuz lisanssız görünmekte..İyi çalısmalar dilerim forumunuzda arkadasım...
  • 01-01-2011, 18:58:28
    #18
    ~ tutmaz maalesef.