• 22-12-2010, 01:51:57
    #10
    iyisite.NET
    Evet Evet Askerden yeni geldim. Ortama yavaş yavaş ayak uydurmaya çalışıyorum Cezaevi askeri olmak kolay değil ve Bir gün içerisinde aniden esti aklıma kesin o gün açmalıydım ve Hemen domain, hosting aldım geçtim bişiler yapmaya çalıştım. Değişir zamanla
  • 04-01-2011, 20:15:34
    #11
    iyisite.NET
    Blog bölümü hakkında yorum yaparmısınız arkadaşlar.