• 09-12-2010, 00:31:11
    #1
    film izle

    seohocası v2 temasını editledim
    yeni film temam hakkındaki görüşlerinizi alayım
  • 09-12-2010, 01:24:32
    #2
    Neresini editledin bunun sorması ayıp aynı temayı bende blog sitemde kullanıyorum hiçbi fark göremedim film izle butonu haricinde
  • 09-12-2010, 16:13:53
    #3
    resimleri editledim ?
  • 09-12-2010, 16:19:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    omerto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    körmüsün birdaha bak ?
    hocam biraz sakin... Forum içinde düzgün konusalım. Yakısmıyor.
  • 09-12-2010, 16:35:54
    #5
    arkadaşım kör değilim sadece pek bi fark göremedim ama genel olarak film sitesine iyi gitmiş başarılar...
  • 09-12-2010, 17:06:06
    #6
    Davay davay 🌹
    İlginçtir, görüş soruyorsunuz üstüne üstlük körmüsün diyorsun.

    Allahım ne hallere düştük biz böyle.