En azından çalıntı ve alıntı degil site .
Bi webmaster blogu kurasım geldi domainde fena degil hadi hayırlısı.
Ayrıca bloga katılım ve burda yorumlarınızı bekliyorummm.
Saygılar.
teşekkürler bende diyodum ya galiba bişiyi eksik bıraktım .
dmry buldum evet aynısı olmuş biraz plugin ekliyeyimde fakım olsun http://www.dmry.net/wordpress-alexif...akter-problemi
abi boşuna o kadar uğraştım flashın içine font göm sonra tr ye çevir tühhh.