• 05-09-2007, 19:21:30
    #19
    hayırlı olsun
  • 09-09-2007, 09:34:25
    #20
    suvarimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wp de üyelere nası liçerik eklettiğini anlayamadım, bunu nasıl yaptığını anlatırmısın.

    varsayılan kullanıcı rütbesini yardımcı yapacaksın..

    daha sonra üye olanlar içerik ekliyebilecek yanlız admin onayı istiyor ekledikleri
  • 09-09-2007, 11:18:00
    #21
    Sitenin içeriği güzelde template i çok kötü bence. Çok daha güzel wp template ler var. Başka bir template kullanmalısın bence.
  • 09-09-2007, 11:32:40
    #22
    Üyeliği durduruldu
    şuandaki hali iyi gibi
  • 09-09-2007, 12:21:33
    #23
    Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bana çok itici geliyor şu anki kullanılan template.