• 12-04-2009, 17:09:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site açılmıyor ayrıca 2 yıllık konuyu hortlatmışsın
    Hocam site açılıyor nasıl açılmaz yaw
  • 15-04-2009, 10:26:29
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2007 nin konusu site kapandı çok oldu
  • 17-04-2009, 03:29:47
    #12
    Site kapanmış değil hoca site çalıyor.
  • 17-04-2009, 03:47:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    site açılıyor , başarılar
  • 19-04-2009, 02:05:01
    #14
    PasifikHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site açılıyor , başarılar
    Teşekürler birşeylar yapmaya çalıştık