Merhabalar arkadaşlar 2 yıldır yayında olan forum sitemin temasını vs değiştirdim.
Forum sitem hakkındaki düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim.
Teşekkürler.
Site: www.frmevrensel.com
FrmEvrensel.Com
6
●252
- 15-10-2010, 15:46:31
- 15-10-2010, 15:50:04
- 15-10-2010, 19:12:19Yeni tema da çok iyi olmuş. Her geçen gün büyüyen bir forum
Dahada iyi birşekilde gelişmesi dileğiyle..
- 15-10-2010, 19:35:21teşekkür ederim hocam sağolunMecay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her zaman beklerim