• 15-10-2010, 15:46:31
    #1
    Merhabalar arkadaşlar 2 yıldır yayında olan forum sitemin temasını vs değiştirdim.
    Forum sitem hakkındaki düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim.
    Teşekkürler.

    Site: www.frmevrensel.com
  • 15-10-2010, 15:47:52
    #2
    tema güzel olmuş. forumu daha önce bir kaç kez ziyaret etmiştim.
  • 15-10-2010, 15:50:04
    #3
    Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema güzel olmuş. forumu daha önce bir kaç kez ziyaret etmiştim.
    teşekkürler abi her zaman beklerim
  • 15-10-2010, 19:12:19
    #4
    Yeni tema da çok iyi olmuş. Her geçen gün büyüyen bir forum Dahada iyi birşekilde gelişmesi dileğiyle..
  • 15-10-2010, 19:14:24
    #5
    teşekkürler kardeşim umarım daha da hızlı büyür
  • 15-10-2010, 19:20:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    başarılar.
  • 15-10-2010, 19:35:21
    #7
    Mecay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılar.
    teşekkür ederim hocam sağolun