• 11-10-2010, 16:37:52
    #1
    www.fatiherikli.com

    grafik açısından kasmadım, zaten hiç imaj da kullanmadım tasarımda.
    yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
  • 11-10-2010, 18:14:09
    #2
    köy scriptin çok başarılıydı. Sitende yine başarılı olmuş. Eline sağlık.
  • 11-10-2010, 18:18:50
    #3
    gayet başarılı, tebrik ederim. Nacizane bir öneride bulunabilirim.

    content kısmında ki elementin hover durumunda çıkan borderı 1px düşürüp daha açık bir renk ayarlarsanız daha iyi durabilir.
  • 12-10-2010, 00:58:42
    #4
    Site tasarımı çok hoşuma gitti.Birde aspx tadından yenmez.Eline sağlık.
  • 16-10-2010, 13:10:32
    #5
    Bu alan adının kayıt süresi dolmuştur.

    Alan adını yenilemek için lütfen kayıt firmasıyla bağlantı kurunuz.