• 19-08-2007, 11:29:59
    #1




    s.a arkadaşlar ben bir sitemde bundan 3 4 ay önce mk portal içine phpbb forum kuruluydu ve bu tip bir saldırımı desem tacizmi desem bir hareket yapılmıştı o yüzden sitemi kapatmıştım şimdi bir subdomainime bir forum kurdum ve aradan 2 hafta geçmeden anasayfadan link vermemiş olmama rağmen gene buldular ve gene saldırmaya basladılar . ben bunlardan nasıl kurtula bilirim bunları yapmaları yapma amacları nedir hergün en az 5 6 kişi üye oluyor forumun heryerine bu tür mesajlar yazıyolar mesajları silip onları banladığım zamanda dahaçok sinirleniyolar ve daha çok uye olup daha çok mesaj yazıyolar bunlar kimdir bir yardım bekliyorum sizden .
  • 19-08-2007, 12:15:49
    #2
    spam botları bunlar yabacı uyruklular
  • 19-08-2007, 12:23:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    foruma üye olurken güvenlik resmi sormayan forumlarda bu işi yapabiliyorlar.
  • 19-08-2007, 12:41:58
    #4
    ama bir banamı saldırıyo bunlar mail aktvelı yapmıstım birkere siteyi gene yapıyordular
  • 19-08-2007, 12:43:58
    #5
    Misafir
    myrize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama bı banamı saldırıyo bunlar mail aktvelı yapmıstım bıkere sıteyı gene yapıyordular

    Güvenlik kodu koyun her koşulda
  • 19-08-2007, 12:44:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    dediğim gibi güvenlik kodunu etkinleştir.giremezler.
  • 19-08-2007, 15:04:31
    #7
    phpbb forumlarda var bunlar benim forumada geliyolar. Güvenlik kodunuda geçiyolar.
  • 19-08-2007, 15:21:47
    #8
    izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    phpbb forumlarda var bunlar benim forumada geliyolar. Güvenlik kodunuda geçiyolar.
    evet kardes mailde aktiv ediyorlar
  • 19-08-2007, 15:35:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    benim vb forumda bir ara güvenli kodu hata verdi kaldırmıstım o zaman böle girmeye başladılar sonra tekrar ekleyince giremediler.O yüzden dedim giremezler di ama demekki phpbb de geçiyorlar.