• 09-09-2010, 10:45:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    domain'e cok yazık oluyor
  • 10-09-2010, 00:04:12
    #11
    Domain Süper inş. Reklam olayını iyi yaparsınız yoksa domaine yazık olur.
  • 10-09-2010, 23:46:54
    #12
    Hevesinizi kırmak istemem ama kimse 3 aylık subdomain sponsorluğuna o fiyatları vermez. Bence komple subdomaini verseniz yine o parayı vermez Domaininiz güzel ama, reklam konusunda biraz araştırma yapmalısınız, webde son derece faydalı bilgiler bulabilirsiniz.