Google Blog
9
●450
- 30-08-2010, 13:36:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.www.official-google.blogspot.com işte izinli alınan blog adresim
- 30-08-2010, 14:11:27Eposta Aktivasyonu Gerekmekteblog adresim hakkında değerli yorumlarınızı bekliyorum. ve siz olsanız bu domain i nasıl değerlendirirdiniz.
- 30-08-2010, 15:31:18Google bloğun resmi adresi http://googleblog.blogspot.com/ zaten.
Bu sitenin amacı ney? Nasıl izin aldın yani.
ne diye izin aldın.
- 30-08-2010, 16:27:06Eposta Aktivasyonu Gerekmektededimki bu domaini kullanabilirimiyim onlarda dedilerki he.
yani bende ondan izin almış oldum.
şimdi bu blogda ne yaparsın sen olsan - 05-09-2010, 13:13:43Eposta Aktivasyonu Gerekmektesizce bu bloğa türkçe içerikmi yazmalıyım yoksa ingilizcemi?
- 05-09-2010, 13:19:16Eposta Aktivasyonu Gerekmekteyandık desene ingilizcem 5lik sistemde 3 yani blog yazamam. napmalıyım sizce.
bu arada google beni indexlemiş ben izin vermez sandıydım.
ne diye izin aldın.
