• 30-08-2010, 13:36:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    www.official-google.blogspot.com işte izinli alınan blog adresim
  • 30-08-2010, 14:11:27
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    blog adresim hakkında değerli yorumlarınızı bekliyorum. ve siz olsanız bu domain i nasıl değerlendirirdiniz.
  • 30-08-2010, 15:31:18
    #3
    Google bloğun resmi adresi http://googleblog.blogspot.com/ zaten.

    Bu sitenin amacı ney? Nasıl izin aldın yani. ne diye izin aldın.
  • 30-08-2010, 15:41:15
    #4
    Bende merak ettim, alınan izin ne için alındı acaba ?
  • 30-08-2010, 16:27:06
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    dedimki bu domaini kullanabilirimiyim onlarda dedilerki he.
    yani bende ondan izin almış oldum.

    şimdi bu blogda ne yaparsın sen olsan
  • 30-08-2010, 16:27:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Google'a satardım.
  • 05-09-2010, 13:13:43
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sizce bu bloğa türkçe içerikmi yazmalıyım yoksa ingilizcemi?
  • 05-09-2010, 13:17:32
    #8
    Official-google yazıyor, Türkçe olur mu hiç.

    İngilizce içerik olacak tabii ki.
  • 05-09-2010, 13:19:16
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yandık desene ingilizcem 5lik sistemde 3 yani blog yazamam. napmalıyım sizce.
    bu arada google beni indexlemiş ben izin vermez sandıydım.