• 06-01-2008, 20:47:44
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yorumlar için teşekkürler arkadaşlar
    fontlar değişti ana sayfadada ufak değişiklikler oldu. halada olmakta tam anlamıyla bitmiş değil
  • 06-01-2008, 20:56:01
    #20
    siteyi güzel hazırlamışsınız fakat; anasayfa hoş gözükmedi gözüme.. Bi mizah sitesine yakışır bi sayfa göremedim ben..
    Ama gerçekten sağlam bi script olmuş. Hayırlı olsun
  • 06-01-2008, 21:06:02
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sağolasın kardeş
    domaine yakışır bişeyler yapmaya çalışıyoruz işte
  • 06-01-2008, 21:06:29
    #22
    güzel domainmiş
  • 16-03-2008, 01:51:07
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel domainmiş
    sağolasın ehehe