Anket RealiteNet hakkındaki düşünceleriniz
Toplam Katılımcı Sayısı: 3
RealiteNet hakkındaki düşünceleriniz
Mükemmel
%0 (0 Oy)
Bazı servislerin içi şu anda boş.
%0 (0 Oy)
Eksikleri var. Bu konuda iletişim kuracağım.
%0 (0 Oy)
Beğendim. Arkadaşlarıma mutlaka söyleyeceğim.
%0 (0 Oy)
Beğenmedim
%100,00 (3 Oy)
  • 31-07-2007, 11:27:29
    #1
    www.realitenet.com aktif beta yayın hayatına başlamıştır. Tüm servisler kullanıma açıktır.

    Servislerden bazıları
    http://hit.realitenet.com - Site ekleyebilirsiniz.
    http://trampa.realitenet.com - Bire bir 468x60 reklam değişimi.
    http://reklam.realitenet.com - Reklam vermek mümkün.
    http://web.realitenet.com - Çeşitli ücretli web hizmetlerinin verildiği servis.

    Öncelik ile ağ ustalarının ve tüm internet kullanıcılarının beğeni ve ilgisini kazanması dileği ile.

    Anketde neden beğenmedim şıkkı yok gibi sorular geliyor; RealiteNet beğenilmesi için değil kullanılması için yapılmıştır.
  • 31-07-2007, 11:35:49
    #2
    Misafir
    Şıklarda neden beğenmedim yok
  • 31-07-2007, 11:37:10
    #3
    anketde olumsuz cevap yok logo kötü olmuş tek bunu söyleyeyim

    başlangıç için güzel proje düşünülmüş
  • 31-07-2007, 14:58:46
    #4
    malesf bnce hiç hoş değil.

    tasarımı değiştirin derim
  • 01-08-2007, 01:20:16
    #5
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şıklarda neden beğenmedim yok
    Evet bencede, bak bu yüzden ankete katılamıyoruz.
  • 01-08-2007, 01:23:33
    #6
    Şıklarda var siz görmüyosunuz.
    idare eder site
  • 01-08-2007, 01:34:52
    #7
    Misafir
    logo cok kötü olmuş..