• 04-08-2010, 17:59:49
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende niye gözükmüyo ekran çözünürlük ayarları senin yüksek ondan mı kayıyo acaba 1024x768 benim

    şimdi bakarmısın bu temada da mı kayma var?
  • 04-08-2010, 18:10:37
    #11
    logoyuda düzeltirseniz daha ciks olabilir.
  • 04-08-2010, 18:25:57
    #12
    gerçektende logo düzenlenirse daha iyi olabilir hayırlı olsun..
  • 04-08-2010, 18:38:46
    #13
    eccük para gelsin logoyu yaptıracam güzel bi logo yaptırmam lazım adına yakışır
  • 05-08-2010, 01:37:20
    #14
    Videociks,Faceobook sayfama gelip spam yapmışsın.
    Alıntı
    Diziyi izleyemeyenler yada yeniden izlemek isteyenler 4.Bölümü aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirler.
    http://videociks.com/kucuk-sirlar-4-bolum.html
    Bir daha olmasın
  • 05-08-2010, 01:48:23
    #15
    sitede mi 1 yıllık acaba ? alexa kötü durumda,başlıkları düzenle oralarda kötü,çok işin var
  • 05-08-2010, 02:03:37
    #16
    KukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitede mi 1 yıllık acaba ? alexa kötü durumda,başlıkları düzenle oralarda kötü,çok işin var
    okul yüzünden ilgilenemedim anca yeni düşüyo 1 milyonun altına inecek inşallah bi kaç güne kalmaz ondan sonra iyice düşer ...

    başlıklarda ne sorun var ki o başlıklarla günde 3 k hit geliyo 3 gün önce başlıkları ayarladım 500 ü geçmiyodu şimdi 3k oldu yani
  • 05-08-2010, 02:04:18
    #17
    redworm13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videociks,Faceobook sayfama gelip spam yapmışsın.

    Bir daha olmasın
    hocam o kadarda olsun ya bugün senin bana yararın olur yarın benim sana