bende niye gözükmüyo ekran çözünürlük ayarları senin yüksek ondan mı kayıyo acaba 1024x768 benim
şimdi bakarmısın bu temada da mı kayma var?
videociks.com nasıl?
16
●926
- 05-08-2010, 02:03:37okul yüzünden ilgilenemedim anca yeni düşüyo 1 milyonun altına inecek inşallah bi kaç güne kalmazKukuLera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ondan sonra iyice düşer ...
başlıklarda ne sorun var ki o başlıklarla günde 3 k hit geliyo 3 gün önce başlıkları ayarladım 500 ü geçmiyodu şimdi 3k oldu yani - 05-08-2010, 02:04:18hocam o kadarda olsun yaredworm13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün senin bana yararın olur yarın benim sana