• 28-07-2007, 03:54:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir mezunlar derneği sitesi yaptım. Site henüz tam anlamıyla bitmedi. Ancak eğer vakit ayırıp, eleştilerinizi sunarsanız çok memnun olurum.

    Hepinize iyi çalışmalar dilerim.

    Link: TÜDEVMED | TÜDEV Mezunlar Derneği
  • 28-07-2007, 04:24:38
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    gayet güzel olmuş
    o tepedeki boşluğu azaltırsan daha hoş olacaktır bence

    bu arada
    bu scriptin adı ney? sen yazmadın değil mi
  • 28-07-2007, 12:12:45
    #3
    O tepedeki boşluğa daha bir şeyler eklemek durumundayım. Aslında benim de pek hoşuma gitmedi ama daha güzel olacağına eminim. Gökyüzüne albatroslar falan eklemeyi düşünüyorum. Ayrıca rüzgar durumu, saat, anasayfam yap vs.

    Bu tasarımı ise başka yerde bulamazsın. Çünkü birkaç tasarımın birleşiminden oluşmuş bir site. Dolayısıyla bir eşi daha yok

    Yaptığın yorum için çok teşekkür ederim arkadaşım.