• 27-07-2007, 02:16:01
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Değişime tanık olun sloganı altında tamamiyle eğlenceli vakit geçirmek için hazırlanmıştır..Eleştirilerinizi bekliyorum..

    http://enformasyon.org
  • 27-07-2007, 03:13:07
    #2
    Üşengeçtir bu adamlar adres yazmak zor gelir
    http://enformasyon.org
    Sanki biraz tasarım şart?
  • 27-07-2007, 20:44:08
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Özür dilerim!

    Tasarım derken biraz açarsan sevinirim...
  • 27-07-2007, 22:32:00
    #4
    Çok göz alıyor özellikle akşam hiç girilmez siteye
  • 27-07-2007, 22:46:08
    #5
    tasarım kötü olmuş enformasyon sitesi ama daha çok forum sitesi gibi kullanmışsın direk konuları verseydin herşeyle ilgili daha iyi olurdu üyeye gerek yok sen google indexlemenden bile pr kazanırdın tasarım çok göz yoruyo bayıcı bi rengi var insanı çok sıkıyo sanki yazı karakterleri iyi değil logo hoş değil linkdeğişim iyi durmamış menülerin renkleri uyumsuz olmuş sanıyosam bu kadar yeter
  • 28-07-2007, 14:17:47
    #6
    Valla kastı beni. Senin gözlerin nasıl rahat ediyor o siteye bakarken anlamadım :S Birazdaha açık insanı yormayan şeyler tercih et.