Değişime tanık olun sloganı altında tamamiyle eğlenceli vakit geçirmek için hazırlanmıştır..Eleştirilerinizi bekliyorum..
http://enformasyon.org
Enformasyon.org
5
●527
- 27-07-2007, 03:13:07
- 27-07-2007, 22:46:08tasarım kötü olmuş enformasyon sitesi ama daha çok forum sitesi gibi kullanmışsın direk konuları verseydin herşeyle ilgili daha iyi olurdu üyeye gerek yok sen google indexlemenden bile pr kazanırdın tasarım çok göz yoruyo bayıcı bi rengi var insanı çok sıkıyo sanki yazı karakterleri iyi değil logo hoş değil linkdeğişim iyi durmamış menülerin renkleri uyumsuz olmuş sanıyosam bu kadar yeter
