merhaba arkadaşlar,
badem grubunun gayri resmi fan sayfasıdır, şuan da iki tane fan sayfası var, biri benim olan www.bademfan.com, diğeri ise resmi fan sitesi www.badem.org/forum, bir kaç ay sonra bendeki fan sayfası istediğim yerlere gelirse, resmi sayfa için başvuru yapıcam.
varsa yorumlarınız alayım
Badem'e açtığım site
16
●824
- 22-07-2010, 01:35:12Üyeliği durdurulduresmi sitede üyelerin kaynaşması için ve haberlerin yayınlanması için oluşturulmuş smf den bir forum var, badem.org anasayfasıdır ve uzun zamandır güncellenmiyor. İletişim için forumu kullanıyorlar. İleri ki zamanlarda teklifimi kabul ederlerse eğer bi anasayfa tasarımı yaptırıcam
@jekymark
yorumun için teşekkürler - 22-07-2010, 01:37:32Üyeliği durdurulduzaten hep temadan gol yiyorum yaturyeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

çok aradım ama bulamadım adam akıllı tema, bir fan sitesinin renkleri ne olmalıdır sizce? - 22-07-2010, 01:38:36Resmi site tamamen flashtan oluşmalı kanısındayım, bence de forum temanızı düzenlemenize tavsiye ediyorum. Hayırlı olsun.
- 22-07-2010, 01:41:29Üyeliği durdurulduarkadaşlar yanlış anlaşılmasında, badem.org dizinindeki siteler in benimle alakası yok
ben sadece www.bademfan.com gayri resmi fan sitesini açtım
eğer resmi fan sayfa teklifimi kabul ederlerse anasayfa tasarımı yaptırılacak - 22-07-2010, 01:49:30Sanatçı ve Grup resmi siteleri konser,klip,albüm çalışması, tv programları gibi haberlerin ilk ağızdan paylaşıldığı sitelerdir aslında bu nedenle forum olduğu zaman pek işin resmiliği kalmıyor bana göre güncellenmemesi çok ilginç alan adında zaten resmi bir durum yok
ben de fan sitesi yapmıştım bir sanatçı için uzun yıllardır bilirim fan sitesi gerçekten zahmetli iştir. 4 ay uğraştım hem türkçe hem ingilizce tasarım yapmıştım ama resmi sitenin benim tasarımımı çalması olayını bile yaşadım
Bir forum kurup resmi sitesi sloganı bana cazip gelmedi bu nedenle eleştirilerim size değil yanlış anlamayın
Umarım isteklerinize olumlu yanıt verirler siz daha uygun bir hale getirirsiniz badem severler daha iyi olanaklarla istedikleri bilgilere ulaşırlar sizin sayenizde.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Bir forum kurup resmi sitesi sloganı bana cazip gelmedi bu nedenle eleştirilerim size değil yanlış anlamayın