• 15-04-2006, 16:35:18
    #10
    Raaaadina baksin o arkadaş Googlenin maçi var Şuuuuuut vee GooooooooooooooL..
  • 15-04-2006, 19:34:23
    #11
    Arkadaş bu siteyi yapmak için ayaa uğraşmış herhalde .

    Bi de utanmadan "Yayının Başlaması İçin Buraya Tıklayın ve üye olun.(üye olanlar IP no'larından tanınarak öncelik tanınacaktır)" yazmış. o ***** siteye üye olunca benim i adresime nasıl önelik tanınacakmış. Hadi insanları kekliyosunda bari webmasterler forumuna bunu yazma.
  • 15-04-2006, 20:07:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    mavicin şu anda maç var denedim ama çalışmıyor. herhangi bir codec yada eklenti ihtiyacı var mı?
  • 15-04-2006, 20:54:46
    #13
    abi show radyoyu verip lig tv diye ayak yapmanın ne manası var
    ayıp
    sadece ayıp
    daha sonrada neden atıldık neden para kazanamıyoruz diye bağırıyorlar
    bu adamların yüzünden gerçekten bu işi meslek olarak gören adamlarada yazık
    benim gözümde bu adamların zerre kadar değeri yok

    hadi kalın selametle
    ters bişey dediysemde biri kırılacaksa tekrar özür dilerim
  • 15-04-2006, 21:08:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yakese adlı üyeden alıntı:
    abi show radyoyu verip lig tv diye ayak yapmanın ne manası var
    ayıp
    sadece ayıp
    daha sonrada neden atıldık neden para kazanamıyoruz diye bağırıyorlar
    bu adamların yüzünden gerçekten bu işi meslek olarak gören adamlarada yazık
    benim gözümde bu adamların zerre kadar değeri yok

    hadi kalın selametle
    ters bişey dediysemde biri kırılacaksa tekrar özür dilerim
    ben de inanmam böyle şeylere ama mavicin yazınca kesin çalışıyor diye ondan şaşırdım.
  • 15-04-2006, 21:14:22
    #15
    gecenlerde bir Türkmen tvde uydudan bedava izlemiştim bi maçı unuttum ismini zaten ilk yariyi verdi ikinci yariyi kestiler
  • 15-04-2006, 22:01:03
    #16
    chemeng adlı üyeden alıntı:
    mavicin şu anda maç var denedim ama çalışmıyor. herhangi bir codec yada eklenti ihtiyacı var mı?
    Yaa anlamadım ki bende . Bazen çalışıyor bazen çalışmıyor. Nasıl bir sistemi var bunun anlamadım gitti
  • 16-04-2006, 00:34:50
    #17
    Üyeliği durduruldu
    mavicin adlı üyeden alıntı:
    Yaa anlamadım ki bende . Bazen çalışıyor bazen çalışmıyor. Nasıl bir sistemi var bunun anlamadım gitti
    neyse problem değil yenildik zaten gs nin maçında deneriz tekrar.
  • 16-04-2006, 01:21:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    chemeng adlı üyeden alıntı:
    neyse problem değil yenildik zaten gs nin maçında deneriz tekrar.

    sistemi fln yok bu işin... para kazanmak için spam site yapmış eleman