• 15-06-2010, 15:32:19
    #10
    hayırlı olsun hocam
  • 15-06-2010, 15:35:47
    #11
    Ne gibi geliştirmeler. Öneride bulunursanız, üyelerimizin istediği her şeyi yaparız.
  • 15-06-2010, 15:37:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Kayitsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi geliştirmeler. Öneride bulunursanız, üyelerimizin istediği her şeyi yaparız.
    Ya ilk önce üye sayısını ve konu sayısını biraz arttırmak iyi olur diyorum
  • 15-06-2010, 15:58:48
    #13
    Daha 0 bir siteyiz. Dün 1, bugün 2. Hepsi yavaş yavaş olur.

    Ama bize gelir, konu sayımıza ve üye sayımıza yardımcı olursanız, hayır demeyiz.
  • 15-06-2010, 16:00:32
    #14
    Hayırlı olsun. Allah Utandırmasın
  • 15-06-2010, 16:03:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hayirli olsun
  • 15-06-2010, 16:05:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kayitsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha 0 bir siteyiz. Dün 1, bugün 2. Hepsi yavaş yavaş olur.

    Ama bize gelir, konu sayımıza ve üye sayımıza yardımcı olursanız, hayır demeyiz.
    biraz daha artsın 1 aylık site olsun gelicem söz
  • 15-06-2010, 16:11:01
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Aslında bu devirde forum sitesi açmak sadece zaman kaybı olur yinede azimle uğraşırsanız imkansız birşey değil.Hayırlı olsun Allah utandırmasın.
  • 15-06-2010, 16:16:20
    #18
    webmaster sitesi açıyorsanız bu devirde webmaster konusu içerisinde bir çok konuda profesyonel oalrak görüyorum sizi ben. Çünkü her babayiğidin ahrcı değil wm sitesini ayakta tutmak.

    bunun yerine bu engin bilgilerinizi blog şeklinde paylaşsanız hem siz kazanırsınız hem forum vs uğraşmassınız.
    ama gerek yok her webmaster sitesi açana aynı şeyi söylüyorum