dizi bitti eyw ama bi daha kimse izlemiyecek mi bu diziyi ? elbette izleyenler olucaktır.site zaten eğlence amaçlı açıldı.hit kaygısı filan yok.arada diziyi izleyenlerin kaçırdığı ufak tefek sorular, merak ettikleri sorular için bir rehber olucaktır.yorumlarınız için teşekkür ederim.
Kesinlikle katılıyorum. Ben mesela Prison Break'e dizi bittikten 1 sene sonra falan başladım. Şimdide Lost'a başlamayı düşünüyorum. Benim gibide birçok arkadaş vardır.