• 24-05-2010, 08:20:06
    #1
    şu ana kadar hiç com lu domain bulamamıştım sonunda istediğim gibi olmasada buldum ve film sitesi açtım
    www.filmay.com
    yorumlarınızı bekliyorum
  • 30-05-2010, 14:58:57
    #2
    çok mu kötü olmuş site kimseden yorum yok?
  • 30-05-2010, 15:00:33
    #3
    Güzel site. Hayırlı olsun. Sistem Php-Fusion'a benziyor..
  • 30-05-2010, 16:38:03
    #4
    yorumunuz için teşekürler
    Sistem Php-Fusion değil DataLife Engine dir
  • 31-05-2010, 01:48:04
    #5
    Hayırlı olsun,tasarım hoş ama biraz üstünden oynamak gerekli gibi geldi bana.
  • 31-05-2010, 21:43:03
    #6
    Tasarım olarak biraz daha geliştirirseniz daha iyi yerlere gelebilir. Hayırlı olsun.
  • 01-06-2010, 03:06:45
    #7
    teşekürler arkadaşlar yorumlarınız için
    şu an site yeni düzenleme yapacağım zaman buldukça