• 24-04-2010, 13:35:27
    #1
    Merhaba ücretsiz sitelerden site acmaya devam ediyorum ilk blogcu du şimdi tr.cc bu site hakkında düşünceleriniz nelerdir ?

    Ücretsiz sitelerden pek bir şey olamayacagını biliyorum can sıkıntısı


    http://s-r-c.tr.cc/
  • 24-04-2010, 13:46:17
    #2
    özgün içerik eklersen, güzel etiketleme yaparsan her şey olabilir
    temayı değiştirmeni öneririm.
  • 24-04-2010, 13:50:34
    #3
    CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özgün içerik eklersen, güzel etiketleme yaparsan her şey olabilir
    temayı değiştirmeni öneririm.
    Nedenini sorabilirmiyim tema için
  • 24-04-2010, 13:52:37
    #4
    bncede temayı değiştrsen gzl olur fazla gzl değil yinede sen blirsin
  • 24-04-2010, 13:56:13
    #5
    bu tema bana güzel geldi ama diğer temalarını görmediğim için tam yorum yapamayacağım bu arada hayırlı olsun başarılar dilerim
  • 24-04-2010, 14:06:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tema güzel bence.
    ama site kötü.
    yani beleş sitelerle iyi bir yere gelemezsin.
  • 24-04-2010, 14:16:32
    #7
    fenArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema güzel bence.
    ama site kötü.
    yani beleş sitelerle iyi bir yere gelemezsin.
    Bence öyle zannediyorum hocam İçerik cok olursa belki bir ihtimal
  • 24-04-2010, 14:17:07
    #8
    CumaHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretsiz siteler ile de güzel işler çıkartılabiliyor

    Yapanlar vardır hakkını yemiyelim