Yayın Hayatına Yeni Girmiş olan 2dakika.net hakkında fikirlerinizi ve önerilerinizi öğrenmek istiyorum olumlu yada olumsuz herşeye acığım . Aslında siteyi açarken kararsız kaldım Film konulu bir site açıcaktım ama son anda fikrimi değiştirdim ve blog Yapmaya Karar Verdim . İyi ÇalışmaLar . Bu arada Temayı Yapan arkaşın Linkini footer düzenlemesi yaparken kaldırdım en kısa zamanda eklenicektir.
www.2dakika.net