• 15-04-2010, 22:15:42
    #1
    Yayın Hayatına Yeni Girmiş olan 2dakika.net hakkında fikirlerinizi ve önerilerinizi öğrenmek istiyorum olumlu yada olumsuz herşeye acığım . Aslında siteyi açarken kararsız kaldım Film konulu bir site açıcaktım ama son anda fikrimi değiştirdim ve blog Yapmaya Karar Verdim . İyi ÇalışmaLar . Bu arada Temayı Yapan arkaşın Linkini footer düzenlemesi yaparken kaldırdım en kısa zamanda eklenicektir.

    www.2dakika.net
  • 15-04-2010, 23:11:18
    #2
    Valla hocam işin zor gibi geliyor. Sürekli yeni gelişmelerle güncel tutabilirsen iyi bir yerlere gelebilir. Kolay gelsin
  • 15-04-2010, 23:18:52
    #3
    bence cok iyi domain başarılar
  • 15-04-2010, 23:36:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kısa film'lerle ilgili çok güzel bir proje yapılabilir.
  • 15-04-2010, 23:46:02
    #5
    Değerli Yorumlarınız İçin Tşk
  • 16-04-2010, 13:11:19
    #6
    Konu güncel görüşlerinizi bekliyorum
  • 16-04-2010, 13:23:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    NgSharpz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa film'lerle ilgili çok güzel bir proje yapılabilir.
    Valla Benimde Aklıma Bu Geldi Film Fragmanları Gibi Bişey Yapabilirsiniz.
  • 16-04-2010, 15:23:38
    #8
    Misafir
    umarım porjeniz uzun soluklu olur hayırlı olmasını diliyorum başarılar 2dadika.net : )
  • 16-04-2010, 19:14:17
    #9
    Conchadors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım porjeniz uzun soluklu olur hayırlı olmasını diliyorum başarılar 2dadika.net : )
    Tşk