arkadaşlar son dönemde hit olan google gruplarında php için bişeyler aradım ama bulamadım bende phpyardimi isimli grubu açtım hiç değilse forma gir konu ara bul gibi derdimiz olmaz ben ajaxnedir i kullanıyorum ve çok faydasını gördüm
gelin buyrun bilgilerimizi kolayca paylaşalım
saygılarımla
iyi çalışmalar
yeni php yardım grubu
3
●415
- 20-06-2007, 13:54:42Üyeliği durdurulduah be abicim ne asp si ajax jscript in sunucu taraflı çalışmasından ortaya çıkan bir kodlama dili
hiç araştırma yapmadın mı sen
http://www.ajaxnedir.com bi bak istersen...!!! - 20-06-2007, 14:04:04Üyeliği durduruldubu arada dosyalar bölümüne her geçen gün yeni dosyalar ekleniyor
php-nuke 8.0.......................:portalın son versiyonu + türkçe desteği var
ajax file browser...................:harika bir ftp dosya yöneticisi ben şirketimde kullanıyorum php+mysql+ajax (mükemmel üçlü..)
php-fusion-6-01-10...............:portal yazılım türkçe desteği var
joomla 1.0.................................: fazla söze gerek yok portalın en son türkçe versiyonu...
ve her türlü php,jscript ve ajax ile ilgili kaynaklar eklenmeye devam edecek
php ile ilgili her türlü sorunuzu sorabilirsiniz elimden geldiği kadar yanıtlamaya çalışırım
tıklayın...